Obserwatorzy ♥

10 lut 2013

The Versatile Blogger - 7 faktów o mnie. ♥ | Oliwia & Weronika.

Siemcia. ♥
Dziękujemy za nominację do The Versatile Blogger - 7 faktów o mnie, jednak nas są dwie, więc z siedmiu faktów zrobi się czternaście. 
Każdy nominowany przez nas powinien :
  • Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
  • Pokazać nagrodę The Versalite Blogger u siebie na blogu.
  • Ujawnić 7 faktów o sobie.
  • Nominować 7 blogów, które na to zasługują. 
  • Poinformować o tagu autorów nominowanych blogów.
 No dobrze teraz fakty o nas :
  • Weronika :
  1. Jestem zdecydowanie uzależniona od telefonu komórkowego.
  2. Podoba mi się wzór flagi Anglii.
  3. Moim marzeniem jest zwiedzić Wielką Brytanię i Francję.
  4. Od dwóch lat pasjonuję się fotografią,  czym zaraziła mnie Oliwia. 
  5. W porównaniu do innych dziewczyn w moim wieku nie jaram się rapem, wręcz przeciwnie nie znoszę go, lecz nie przeszkadza mi to, że Oliwia jednak uwielbia tego słuchać.
  6. Ja i Oliwia to całkowite przeciwieństwa, tylko wspólne zainteresowanie nas łączy - fotografia.
  7. Mam swój własny świat na pewnej stronie internetowej. Tam mogę zapomnieć choć na chwile o moich problemach życiowych. 
  • Oliwia.
  1. Lubię, wręcz ubóstwiam rap, jednak nie słucham go dla szpanu. 
  2. Uwielbiam wilki fantasy.  (KLIK)
  3. Mam czworo rodzeństwa, które mnie często denerwuje,  pomimo tego ich kocham. 
  4. Nie jestem rozpieszczoną dziewczyną, która ma najlepsze rzeczy, firmowe ciuchy, najlepszy sprzęt typu tablet, lustrzanka, bo po prostu na to brakuje pieniędzy.
  5. Kocham draże. 
  6. Jestem uzależniona od pisania "XD".
  7. Moim wielkim marzeniem jest mieć lustrzankę i wyjechanie do Japonii.
Nominowane przez nas blogi to :

7 komentarzy:

  1. Tak samo jak Weronika nie lubię rapu, ale akceptuję jak inne osoby go słuchają. I tak samo jak Oliwia chce wyjechać do Japonii <3

    alex-mangowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. HEj, prowadzisz bardzo ciekawy blog, z chęcią będe tu zaglądać...
    Wpadnij do mnie: http://myworld-mytoys.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje własne fakty są podobne to Weroniki :33 superr blog :D Obserwuję i liczę na rewanż http://amazinglifebyjulia.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. prowadzicie ciekawego bloga:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię te wilki.:D A rap to zalezy kiedy.

    mysterka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń